
امام حسین ع xa0 دلیل راهه(برای عرفایی که مقام میخان) xa0 اصلا خودش راهه , راهی که سالکان الی الله می پیمایند(به سوی خدا) xa0 [گل]به ره منگر , به من بنگر , که من ره را نوردیدم[گل]...
ادامه مطلب
امروز داشتم فکر میکردم که ما امام زمان رو برای چی میخایم اگه برای مطامع ,xa0 امیال و خاسته های دنیویمونه که ول معطلیم ولی اگه امام رو برای رشد و رسیدن به خاسته های متعالی دلمون بخایم , اونجاست که مدد حق میرسه و خدا یکی از اولیا یا یه بزرگی رو سر رامون میزاره تا مام مثل سلمان فارسی (سحابی پیامبر) بشیم که از اهل بیت پیامبر شد ... " !! xa0 + آره ... اولیا هم میتونن امام زمان کسی باشن که آرزوی "دل زنده گی" رو داره ... " !!...
ادامه مطلب