یعنی دو جور "با خدا بودن" داریم (خدا که همیشه با ماست)
اسلام آوردن ... و ایمان آوردن
اسلام آورندگان , کسایین که هنوز "نور ایمان" (عشق به خدا) وارد دلاشون نشده
چون به شناخت و معرفت واقعی نرسیدن و کارشون تقلیده که امیدوارن که بعدش جزء مومنان بشن
ولی ایمان آورندگان (یا مومنان) به تحقیق به
+ اسلام آوردن ,نتیجه ی تقلیده ... ایمان آوردن , نتیجه ی تحقیق ...
و
مشتری علم تحقیقی حق است.....دائما بازار او با رونق است
تو ای پری کجایی...ما را در سایت تو ای پری کجایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17