که
دلتنگی
آغاز راه نا امیدیه
اگه درمان و هدایت نشه
مولانا میگه :
در کشم در چرخش و گردان کنم(در راه مانده های نا امید رو میگه)
یعنی راه نجات از ناامیدی ... چرخیدن در گردش چرخ و فلکه ... باس سلسله ها رو دنبال کنی
و
هر
لحظه
حواست باشه
به گفتگوهای ذهنی درونت
که اگه دیدی این صداها سرد و ناامیدت میکنه
مطمئن باش که صدای شیطانه و قصدش جهنمی کردن توه ... " !!
تو ای پری کجایی...ما را در سایت تو ای پری کجایی دنبال میکنید
برچسب: دلتنگی,دلتنگی شعر,دلتنگی مادر,دلتنگی دختر برای پدر,دلتنگی های عاشقانه, نویسنده: بازدید: 29