
البته بعضیام هستن کهبه یه جاهایی از خود شناسی رسیدنو روح و روانشون در یه افقهایی از شناخت و معرفت سیر میکنه کهاین دنیا و اون دنیا (دنیا و آخرت) براشون پشیزی نمی ارزه و اینقدر با خدا آمیخته اندیا به عبارتی : "جیک تو جیک شدن" که از خدا , جز خدا نمیخان ... آخه کمتر از خدا راضیشون نمیکنه ... " !!...
ادامه مطلب