
یهوقتایی هستکه آدم با خودش تنها میشهو غربت عجیبی سراسر وجودشو فرا میگیرهخداهم ازشدت کثرت , تنهاستعالم هستینشانه ای از خداستحالا تصور کن کسی که این نشونه شه , خودش چیهوانسان خلق شدهتا جلوه ای از خدا باشهپس حتما حالاتی براش پیش میاد که خدایی باشه(حتی تنهایی)...
ادامه مطلب