تو ای پری کجایی

متن مرتبط با «دلتنگی مادر» در سایت تو ای پری کجایی نوشته شده است

دلتنگی

  • نیلوبلاگ

    که دلتنگی آغاز راه نا امیدیه اگه درمان و هدایت نشه xa0 مولانا میگه : در کشم در چرخش و گردان کنم(در راه مانده های نا امید رو میگه) یعنی راه نجات از ناامیدی ... چرخیدن در گردش چرخ و فلکه ... باس سلسله ها رو دنبال کنی و هر لحظه حواست باشه به گفتگوهای ذهنی درونت که اگه دیدی این صداها سرد و ناامیدت میکنه مطمئن باش که صدای شیطانه و قصدش جهنمی کردن توه ... " !!...

    ادامه مطلب